Monday, June 29, 2009

MAAF DIPINTA PADA BLOGGER

Salam.ape kabo sume kenkawan blogger yang hensem2 dan lawo2 blaka.. tujuan saya menulis entri ini (skema x ayat aku?) adalah untuk meminta maaf kepada sume blogger2 kerana saya tidak dapat melakukak aktiviti melawat blog2 dan menunaikan kewajipan' saya iaitu mengomen.

Perkara ini tidaklah disengajakan dan tanpa rela hati saya, saya terpaksa akur dengan keadaan semasa yang banyak terdiri dari masalah yang tidak dapat diceritakan buat masa ini.. tetapi saya mengharapkan kawan2 smua mendoakan yang terbaik buat saya dan keluarga..

Doakan kesejahteraan kami dan doakan keberkatan kami sekeluarga, nanti ada masa i story2 ok, cite hot sebnanye tapi tgu ar dah ade progress aku cite.ok ar ak bagitau sket, ni pasal bapak aku.jeng jeng jeng..

Smua yg pnah baca blog ni mesti tau serba sdikit pasal sjarah bapak aku yang sangat mengagumkan tu(hahahha), lately atas beberapa sebab, dia agak mem'buat hal' lagi, pempuan (bini dia kat Jugra) dah KEMBALI mangacau..jeng jeng jeng(lagi).

So ianya sangat menyusahkan dan menyebabkan banyak aktiviti hidup kembali tertumpu kepada bapak aku, tp xpe, dah tanggungjawab.. biarpun jasa tak dikenang, yang penting Allah swt sahaja yang akan membalasnya.Insyaallah.amin..take care..salam..daa

2 comments:

Cybernetics Mind said...

rilekkkkkkkkkkkkkk...
ALLAH ada....
semua solution ada kat DIA
Insyaallah...semua akn selesai
cepat atau lambat jerrrr
saborrrrr bebanyak =)

Cikgu Nort said...

kalo terbeban...jaga dok pendam jat... cari somebody... luah... smua org ada mslah...cuma lain2 je cara n ragam masalah tuh... pepun,Idup mesti tros Jat... UTAMAKAN YG UTAMA....

Aizat's life © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates