Sunday, July 27, 2008

PARTY!!


Semalam (Sabtu-26/7/08), berlokasi di rumah aku(rumah abg aku sebenanye) kat seksyen 5, Wangsa Maju telah berlangsung satu party bagi menyambut birthday anak2 buah, walaupun hanya anak buah yang 1st nama Wan Nur Suffea je yang patut sambut bsday dia smlm, oleh kerana memikirkan kos tinggi yang bakal ditanggung, maka sambutan ini diadakan untuk tiga2 anak buah yang lain iaitu Wan Nur Aleeya(Bday dia-1 ogos-) dan Wan Nur Radhiah
(Bday dia-26 sept-)..

Party start dari jam 4pm sehingga lewat malam..walaupun ianya majlis harijadi budak2 kecik tapi aku nampak cam lebih kepada acara orang2 tua' lepak2 dan sambil mengeratkan silaturrahim antara sanak saudara dan kawan2 yang memang sedikit bilangannya.. Aku memang tak bape jemput sape2 sebab aku pun busy prepare party ini dan ditambah pulak dengan handphone aku rosak, so aku memang takde talipon utk sms ke call..jadi harap maaf..

Tapi ade gak kawan-Rusdy yang datang sebab die yang call rumah aku(diam udi!), so aku ajak ar dia..hahah..die bawak kawan nama Ina yang mana aku baru kenal ari Khamis lepas time futsal sbb Rusdy bawak die(kuang aja nk bwk kwn x gtau ek ko Udi-aku maafkan!-) ..Bad pun datang, yang lain2 tak datang sebab ade hal dan semalam lak hujan dan ianya menyukarkan perjalanan datang kemari..hehe..

No comments:

Aizat's life © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates