Monday, July 21, 2008

CERITA KAWAN

Dari kiri-Rusdy,Komeng n Aku & Duduk dari Kiri Bad n Jai


Kawan2 merupakan individu yang sangat penting dalama hidup aku dan juga semua manusia normal yang lain,jadi memikirkan tentang kepentingan kawan2 ini, kawan baik saya iaitu encik zai atau jai atau din telah mendapat idea untuk menceritakan serba sedikit tentang rakan2 baiknye dan die telah melantik aku sebagai penulis kisah ini..mungkin tidak semua kawan2 yang dikenalinya dapat diceritakan kerana jika memikirkan logiknya, mau ade dalam 50,000 jumlah kawan yang dimiliki, jadi dengan itu hanya dapat ditulis sebanyak 5 sahaja kisah kawan..Kalau ada masa lapang tu, tolong ar bukak blog akusorang untuk membaca kisah2 fantasi dan realiti tentang kawan-kawan baik aku iaitu Jai,Bad,Komeng dan Rusdy..semua cite ini ditulis oleh aku sendiri kecuali cite pasal aku sendiri yang ditulis oleh encik jai iaitu pemilik sepenuhnye blog akusape yang menjadi kegilaan para2 peng'download' tegar masa kini..sekian wassalam..ni die link blog akusorang

No comments:

Aizat's life © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates