Monday, July 28, 2008

Bila Aku Sakit Hati

Bile aku sakit hati,
Rasa macam nak mati,
kenapa ar buat aku camni,
Sampai ar hati,
Ada satu masa, rapat sangat,
Ada satu masa langsung tak ingat,
Ada satu masa engkau dekat.
Tapi yang aku tak suke bile ko jauh bangat,
Pokok pangkalnya hati ,
Nak taknak suka hati,
Baik ar aku dok sendiri,
Takde ko bukannye aku bole mati,
Harap takde ar ko cari aku lagi,
Sebab aku pun taknak sakitkan hati ko hari-hari,
Mungkin ko lupe aku pun ada hati,
Asik nak pikir ko punye hati,
Hati aku ko leburkan,
Sayang 'kawan' aku ko ranapkan,
Terima kasih banyak la diucapkan..


ps*wah pandai gak aku pantun.hahaha

3 comments:

Nurmala Mazlan said...

wah...
bagus pantun ni...
boleh diguna pakai..
nak copy bole??
wakakaka

aizatbest said...

halu nurmala..bole2..xde hal..copy ar,heheh

PHATABULOUS! said...

wah.. lama aku tak singgah sini.. teruja betul aku, ko ni pandai berpantun rupenyer...

cilok boleh??

eh.. nak tanya sket... tgh frust ker??!

Aizat's life © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates