Thursday, May 2, 2013

Iron Man 3

Best movie of  '2013'



Hi semua, apa khabar? sihat ke? Harap kalian semua berada dalam keadaan yang baik. Jadi, hari mengundi hampir tiba. Jangan lupa tunaikan tanggungjawab, pilihlah untuk mengundi. Hehe. Selain mengundi, saya sarankan agar anda tunaikan satu lagi kewajipan, iaitu - menonton filem Iron Man 3 di pawagam.

Kepada yang baru nak menonton, saya ingin memberikan nasihat supaya anda tunggu sehingga habis 'credit roll' filem ini ditayangkan, sebab?? Sebab seperti cerita keluaran 'Marvel' yang lain, filem ini juga mempunyai sedikit scene untuk dipertontonkan, jadi. Dengar nasihat saya - "tunggu sampai habis oiiiii".

p.s - Iron Man 3 ni memang terbaik, malahan dengan confident dan tanpa segan silu saya ingin menyatakan, filem Iron Man ini merupakan filem terbaik bagi tahun 2013 ni, yang ke-2 terbaik saya nobatkan pada filem Oz - The great and powerful, selain tu, takde cite yang menarik sangat tahun ni. Sekian! Tak caya? gi la beli tiket wayang, mesti menangis la kalau tengok iron man 3 ni oi. hehe.. Saya kasi 10 bintang untuk filem ini :p


Another great movie of 2013








No comments:

Aizat's life © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates