Sunday, February 17, 2013

Salahku

Maafkan aku sebab entry last yang post merupakan cerita yang tak sepatutnya ada  kat dalam blog ni, maafkan aku kerana menggunakan bahasa yang kurang enak. Memang salah aku, tak sepatutnya aku menulis ketika marah, sebab dalam keadaan yang marah, diri tak stabil, cerita pun terlampau mengikut emosi, dan yang paling teruk bila aku menulis dalam keadaan yang penuh emosi, ada yang akan terasa. Bukan salah mereka, salah aku sahaja. Aku kan manusia biasa, dan ini kesalahan aku dan aku mengaku..

Assalamualaikum wbt

2 comments:

Unknown said...

sabar lah aizat.lumrah hidup.manusia jarang melihat kesilapan diri sendiri.salah org jugak yg nmpk.kite je menjaga hati org tp org lain ? mmg tak pernah. daz pon ade gak kwn camtu. tp dah mls nak layan.

mario said...

tu yg aku pelik tu...marah benau ko masa tu...hehe

Aizat's life © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates