Saturday, October 22, 2011

Kenapa Najwa latif mesej saya di FB?

Tahu tak kenapa aku beriya-riya buat entri pasal lagu 'Cinta BUKU LIMA' (Cinta muka buku) aritu? Ini salah satu daripada berpuluh-puluh sebab lain yang tak ingin pun aku terangkan. Aku bagi satu je ok, ni keratan daripada harian metro online yang bertarikh 22 Oktober 2011. Walaupun ini kes terpencil, ianya masih isu yang pada aku kalau dibiarkan, ianya akan menjadi 'barah' suatu hari nanti.

P.S - Kepada yang ada hati nak komen, konon macam pandai (padahal BODOH) tu, sila komen perkara yang logik sahaja, dan jika ada bantahan, sila berikan sebab musabab. Jangan hanya tau nak bangkang je, cadangan takde. Tu sume keje orang bangang je ye. Jangan jadi binatang ok, ada otak tu. Gunakan!! Sekian. Assalamualaikum wbt

------------------------------------------------------------------------------------

Pelajar diperkosa kenalan facebook

KAJANG: Percaya dengan rakan yang baru dikenali melalui laman sosial facebook dua bulan lalu membawa episod hitam dalam hidup seorang remaja perempuan apabila dirogol rakan barunya itu di Bandar Teknologi Kajang, di sini, 3 September lalu.

Difahamkan, kejadian bermula apabila mangsa yang berusia 13 tahun berkenalan dengan teman barunya itu melalui laman web berkenaan sebelum membuat keputusan bertemu sempena sambutan Hari Raya Aidilfitri baru-baru ini.

Ketua Polis Kajang, Asisten Komisioner Ab Rashid Ab Wahab berkata, mangsa yang tidak mengesyaki niat serong suspek bersetuju dengan pelawaan berkenaan kerana yakin suspek jujur.
Katanya, sebaik tiba di rumah berkenaan, mangsa yang juga pelajar mendapati rumah berkenaan tidak berpenghuni dan suspek memberi alasan kakaknya sudah keluar lebih awal untuk pergi beraya.

“Suspek mengajak mangsa masuk ke dalam bilik dan merogol mangsa di dalam bilik berkenaan.

“Mangsa hanya menuruti segala permintaan suspek kerana bimbang suspek akan meninggalkannya dan hubungan mereka akan terputus jika enggan menuruti ajakan itu,” katanya.




Ok, ini lak mesej di facebook aku dariada penyanyi lagu tahpape ni.. menggelabah je nak pm aku, konon tak puas hati la tu, podahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh (Tak malu ke woi??)

9 comments:

Anonymous said...

cool gila najwa latif siap PM..najwa latif tak PM saya pun..kecik ati~~~

"harus pejam mata dan cuba apa sajaaaaaa.."

hwahwahwha..

dayah said...

wah, aizat balas balik xtu? mmg ye semua org buat silap, maafkan org and boleh diperbaiki..hrp aizat buat lagu plak ah..haha

ps- takut woo fb dah macam2 kes ada, cth bapa ayam advance tngah guna fesbuk carik customer -.- kenapa argh

bkn fasha sandha said...

itu najwa latif ori ke najwa latif klon? hallaweiii...kawan ngan retis je ko erk aizat

A.I.Z.A.T said...

raptorarena - tak cool la, stakat artis camni msg..tak layan la, lain la kalo celine dion ke, Sheryl Crow ke msg aku..ahahhhahahhaa

*harus pejam mata dan kena tumbuk kat muka* ;p

huhuhuhuhu

A.I.Z.A.T said...

hidayahjamal - tak balas pun dayah.. malas la layan artis tak berbakat camtu..anta msg je pandai, kualiti seni setaraf sampah.podahhhh..

semua orang buat silap, betul tu.. tapi, sebelum buat sesuatu, silalah guna akal yang dah diberikan agar kurang kita buat silap..hehe

p.s- silalah berhati-hati ye

A.I.Z.A.T said...

bkn fasha sandha - itu yg ori beb, mmg dari official page dia, cuma taktau la dia ke yang handle page tu..haha..

takdo kawan eh, tak teringin aku.. lain la kalo cun dan berbakat macam Beyonce ke, bole gak aku layan..ahahhahahaha

Eypit said...

betul tu aizat.. sokong sangat bila ko kata : tapi, sebelum buat sesuatu, silalah guna akal yang dah diberikan agar kurang kita buat silap..

jgn senang nak bagi kat org yg belum tentu jadi suami kt..

Sitie BUm BUm said...

woah...kena pm lak ngan najwa. Die blom matang. Tak reti nk handle pressure dr anti-fans.

Capika Jeni said...

Itu bukan real Najwalatif la. Tak haters tak reti beza faker kot.

Aizat's life © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates