Tuesday, September 2, 2008

Selamat Menyambut Ramadhan

Salam..amacam puasa?? puasa ke tak?? heheh..arini(Selasa-2Hb Sept 08) dah 2 hari kita umat islam di Malaysia berpuasa..aku nak mintak maaf kepada semua jika ada kesilapan dan tersalah kata serta perbuatan samada yang disedari atau tidak..23hb lepas(Sabtu) jam 1.10am aku dapat anak buah baru, anak kepada abang aku iaitu Wan Fazli dan isteri,Nuha bt Abdul Rahman dan anak mereka dinamakan Wan Nur Fadeeya,seberat 3.6kilo,agak berat sebenarnya dan semiggu sebelum lahir tu,aku la yang bawak akak ipa aku gi spital, kua spital dan aku agak bz masa tu, sorry la kepada Harada sebab masih belum pos dvd, aku da ckp nk pos minggu lepas tapi minggu lepas dengan anak buah baru lahir, bapa kawan aku meninggal dunia. aku sangatlah bz,,sorry ye..jangan risau,nanti aku pos gak,ok..

Bulan puasa ni aku meniaga kat Wangsa Melawati ngan member aku..meniaga apa?
Nama die-Roti Jinbara,dia ala2 roti john gak cume daging die lagi lembut dan ada sos black paper..kalo sape yang duduk dekat tu,bole la datang ke Gerai Jinbara, antara yang dijual ialah Roti Bom,Air Cendol dan macam2, Kuih Bakar dan Roti Jinbara..hehe..Selamat Berpuasa..Daa

p/s-gambar2 anak buah aku akan diupload segera

No comments:

Aizat's life © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates