Wednesday, September 19, 2012

Pesanan Pada Yang Negatif

Assalammaualaikum wbt dan salam sejahtera buat semua, Kali ini, aku nak bagi pesanan sikit la kat kau orang diluar sana. Sikit je, tak banyak.

Bila aku update apa-apa cerita kat dalam blog ni, tak pernah sekalipun aku pesan kat kau semua yang blog aku ni berbaloi untuk dibaca atau dikunjung,  betul tak? Walaupun selalunya aku lebih suka bagitau cerita yang 'benar', yang terjadi kat aku, dan bukannya cerita yang di-copy dari mana mana cabang internet yang lain. Kalau kau suka baca cerita-cerita tabloid, cerita-cerita artis, ada banyak lagi blog lain yang boleh kau baca, ataupun yang berbaloi untuk kau baca ok!


Walk Away You 'Negative People'


Blog ni aku buat, untuk mereka "YANG AMBIL BERAT" pasal aku SAHAJA.. Ini termasuk kawan-kawan rapat, sahabat handai dan mana-mana pihak yang nak ambik tau. Aku tak pernah bagitau sekali pun yang blog aku ni BERBALOI untuk kau baca. Mungkin kau tu tak kenal aku sangat, lantak kau lah kan. Tak suka, jangan baca, senang kan? Aku berdoa moga ada la sekali dalam hidup kau dimana kau berhenti mengomel.

Semua kau nak komplen kan? Kau ingat kau tu siapa ha? Kau ingat kau lawa macam Lisa Surihani ke? Ingat kau cute macam Nora danish? Puiiii..Kau suka ke tak suka ke, ada aku kisah? Dah la, belajarlah bersyukur. Kau pernah tak terdetik yang kau terlampau negatif l?? . Pernah tak sekali dalam hidup kau yang boring tu,  mungkin sebab tu ramai yang taknak berkawan dengan kau ?? Btw- blog ni bukan tempat untuk orang negatif dan tak reti bersyukur macam kau la ye, ok chow..PEACE!

Salam

4 comments:

Azlan Strider said...

memang ade orang camtu aizat, asyik dok nak hentam je apa yang kita tulis..hehe..sabar je laa...hehehe

Regards,
-Strider-

Unknown said...

Sy suka je..keep blogging..pdulikkan mereka2 yg dengki..=)

A.I.Z.A.T said...

Azlan Strider - salam bang.. selamat hari raya aidil adha..sorry lambat reply, tak smpat la lately..sihat??

tu la kan lan, kecoh btol dorang ni.. bkn aku paksa pn suh masuk blog ni, apara...takpe, aku tak kisah.. lantak la dorang tu, tu sume org xde life tu..hahahaa

A.I.Z.A.T said...

Salam Puan ELeEa..
camne raya? hehe..sihat ke? thanks very much ye puan, dari dulu support blog ni walaupun ntah apa2 saya tulis dalam ni..time kasih banyak ye..

saya akan cuba pedulikkan mereka yang dengki, insya Allah ;)

take care

Aizat's life © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates