Tuesday, March 15, 2011

Tak Pasti

"Ohh, bukan tak nak jumpa, tapi aku tak nak ar bersedih hati.
Tapi kalau tak jumpa, takut lak pasni tak ada peluang lagi..

Bukan tak rindu, tapi kalau aku je yang rasa camtu, takdo makno la..

Bukannya benci kat kau, tak penah skali pun terlintas dalam kepala otak ni..
Tapi tak nak ada yang benci' kalau aku dengan kau..

Bukan aku tak cuba nak lupa kau la, tapi memory kepala otak aku ni tak boleh 'delete' semua tu..

Bukannya aku tak happy' tengok kau happy..
Tapi kadang, aku sendiri tak happy dengan hidup aku..

Bukan la aku ni teruk sangat sampai tak nak tengok kau dan 'hari bahagia' kau.
Tapi aku tak pasti aku bahagia ke tengok kau bahagia.."


Life ohh life, i love how it always make me sick..nough' said..(apa la aku merepek ni, haha)

2 comments:

cikki's said...

woo majok hati ek :P

A.I.Z.A.T said...

ahahahha, mane de..ni saje jek gurau..huhu ;p

Aizat's life © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates