Monday, December 21, 2009

MU HATERS (BABI)

Ye tuan2 dan puan, maka berakhirlah minggu yg bercampur baur, sial dan best. dan jadi ar 'sibest', best sbb dpt futsal ngan jayanya, sialnye lak sbb MU kalah ngan Fulham, barua btol..huhuhuh.

Tapi nk wat camne beb, dah kalah,Tapi ape adahal,still dalam race lagi kan? lgpn dah 3 season in de row champion, and 4th coming soon ar kot,wahahha..so buat MU HATERS pukimak sial di luar sana, aku nk pesan, GO FUCK YOURSELF!!! thanks alot!!

Tapi ni utk MU HATERS saje, korang tau ke MU HATERS tu ape? kalo x tau, ni aku nk gtau:

1)'babi' ni xde team bola yg dia sokong,tp dia hanya suke ejek2 kalo MU down

2)'Pukimak' ni slalunya bukan reti pun pasal bola, stakat tau psl team/player glamour2 je

3)Barua ni,kalo ade team pun, dia sokong sebab kawan2, mak bapak, atau moyang dia sokong team tu, bak kata org, 'mengikut' je..

4)pastu lak, 'sial' ni slalunye ialah org yg tak pnah fair, cth cam MU main best gile pun, dia kata MU main boring..tp aku lupe,dorg ni x tau pape..

5)Loser'ni slalunye jarang tgk game live, stakat baca blkg metro tu, org bangang pn tau!

6)Pastu last skali, bastard ini slalunye poyo, konon sokong ac milann, xpun barca ar, real madrid ar, konon cam rare la,beauty game ke ape alasannya, KO memang sundal, tu jek..xpun ko anak haram..

sekian 6 fakta tentang MU Haters................................


Pastu lak tadi ade 'babi' kat tempat keje(training lagi actually) aku. tibe2 dia up pasal Zamora, kalo skali xpe, mula2 kimak ni jerit kat aku, "Zamora"(dia score lwn MU aritu ok), aku diam lagi..

Pastu masa kat cafe, dia cam UP lagi bende td, ape dia ingat aku pekak je, aku terus cakap 'freak pukimak!!!' xtau dia dgr ke x, tp kalo rasa nk dia tau, tolong je gtau dia, aku cakap dia PUKIMAK.. aku eja ok, P.U.K.I.M.A.K..

inilah ungkapan yg paling sweet untuk 'Freak' ni sbb, ak pn xtau ar ko ni sokong team ape, cite macam fan ac milan, tp barca pun ko Up jugak, pastu lak dah tau aku die hard fan Mu, dia gi ejek2 aku lak td..

Padahal x pnah skalipun aku ejek dia, aku x pnah ejek dia bodoh ke, rabun ke bangang ke, kuat tido ke, pau makanan orang ke, pastu attitude setaraf longkang dan sampah sarap(diakui oleh kawan2 yg lain), dengan perangai gedik xle panas stiap masa..

Aku x pnah ckp slama ni, tp ni ha aku tulih, so sume org bole puas ati.. sbb ape aku tulis ni, sbb dia ejek team aku, team yg dah 16 tahun aku kenal', aku support dan syg, tapi babi ni aku bru je kenal, so i go for United rather than 'freak' cam dia..

sekian.

yang ikhlas-wan aizat

3 comments:

kawie2020 said...

bro.. aku setuju sgt ulasan ko tentang MU haters...

sebagai penyokong MU aku memang kene teruk minggu ni bila MU kalah..

tapi dengan bangganya aku boleh menjawab kutukan MU haters...

kita mesti kuat..

glory glory Manchester United..

CIKGU NAMAN said...

wah..betul2 marah ni..

tu la..sampai 3-o kena..aduiii..

biasalah..sifat org..

lebih suka org lain jatuh..kebanyakan org xsuka org lain sentiasa berjaya..

begitu juga dgn MU haters..mereka hate MU sbb kejayaan MU..

Sori xbls komen..aku bz skang..take care bro..

I_Hate_Lolipop said...

walau tika Man U down, aku tetap berani pakai baju Man U..hahaha..and aku daftar streamyx semata2 nak dapatkan free baju Man U, sbb yg lama dah pudar. I love Man U...glory...glory..

Aizat's life © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates