Tuesday, August 25, 2009

Rumah Akak dan Betina Jalang

Salam..camne puasa korang? ok ke? heheheh. puasa stakat ni best sbb cuaca siang skang sejuk jek, mendung, syahdu.hehehhehe. alhamdulillah.. emm, oleh kerana lama ak x update blog ni, kali ni ak nk cite ar sket ngan korang..bole ke? sila baca jika berminat atau blah jika tidak;p

Ape yg ak nk cite ni adalah cite benar, tiada yang benar melainkan yang benar2 belaka dan semua watak dalam kisah ini adalah seperti yang ditulis dan disaksikan sendiri oleh aku dan tiada satu pun yang direka reka, dan moga tulisan ini membuka mata kawan2 smua tentang realiti kehidupan.

Kalau aritu aku ada cite pasal bapak aku bagi duit kat Pempuan Jugra tu, so kalini ak nak cite ape jadi bile bapak ak x bagi duit kat betina tu.. sorry ar kalo ak tulis guna ayat kurang aja, xpe, time ak tulih ni malam.heheh..

So lepas je ak tau bapak ak sibuk2 nak bagi duit kat babi yg xpnah jaga dia masa dia sakit, instead betina tu bia die telantar smpi nazak, ape la punya orang camni, elok jadi Orang Utan jela, pastu suka2 mintak duit.dia ingat dia sape?

Memang lakhanat betina ni, dia 'buat' bapak ak teringat kat dia, biasa la kan, black magic woman, bodoh betul.. sbb aritu masa bapak aku normal, dia mmg dah ckp dia dah xde pape ngan pempuan sial tu, tetibe skang baik ati lak nak tanggung pundek tu..

Ape la kan..emm..so skang ni ak ar pegang kad atm bapak ak, supaya x jatuh ke tangan orang jahat, heheh.. aritu bagi bapak ak handphone, dia call jalang tu, masa bg dia pegang kad atm, dia bagi duit kat pukimak tu.mmg la xle nk bg pape dah..

Bapak ak bebulu jek pasal ni, dia ckp sume nak kongkong. sdap je ckp cmtu, kalo bapak ak budak2, da lama ak tumbuk je muka dia.. tp tu ar, bile pk balik, dia pn dah kene bodoh' ngan btina mata duitan tu.

Jadi, oleh kerana babi setan tu xdpt duit dia, jadi dia pn atur strategi lain. dia ni mmg Bomoh keparat babi sial, sbb bapak dia pn sama, oleh kerana dia ni orang kampung yang xde masa depan dan mata duitan serta pemalas nak cari kerja halal dan hasad dengki, so dia anta setan2/jin mengacau akak aku kat rumah dia.

Memangla dia ni standby nak masuk neraka, bende2 syirik camni gak die buat, dia anta banyak' lak tu askar setan dia kat rumah akak aku, pastu lak akak ak la yg ptt kesian, sbb dia sorang, so ak, mak aku, abg ak sorang, bini ngan anak dia g ar teman akak ari slasa-jumaat lepas..

Mule2 dtg slasa tu xde ape lagi,kami smpi lpas maghrib, lepas setel solat, baca yasin, tahlil sket, ak dah xlarat sbb siang tu ak x tdo, mlm sblmnye lak aku keje..ngantok siot.. so ak tdo la kol 11pm, smpi 5.30am..

So ok la, sume xde pape..tapi esoknya lak, pagi dlm jam 10, ade sorang kawan akak ak dtg, nama dia Atun..bagi ak cite dlu psl akak ni, nk dijadikan cite, dlm badan dia ade jin stay, so dia g berubat dan ajak akak ak skali berubat...

Hari sabtu lepas, dorg g berubat kat tmpt ni nama Darussalam ke ape tah kat Gombak, lpas balik dari sana tu, dorang blk rmh akak aku..dan..oleh kerana dlm bdn akak atun tu dah ade jin, jadi dia ble berkomunikasi ngan setan yg ade dlm rmh tu..

Mengikut apa yg akak aku cite, setan yg diwakili betina tu, gtau kat Atun, dia nak musnahkan semua anak2 bapak aku, pastu dia nak laki dia, tp ala, bkn dia nk laki dia sgt, dia nak DUIT laki dia jek, mmg sial la org camni..

Jadi berbalik pada cite hari rabu lepas, jam 10 pagi td, akak tu dtg umah akak ak l, masa tu akak ipar aku, kak su pn ada dtg, so dia, atun, abg, mak aku borak2 ar kat meja makan, cite itu ini, masa ak x amik port pn, dah lama pastu baru ak join dorang..

Tp x lama pastu, kak Atun tu msk bilik akak aku, ak lak sambung borak ngan family ak.. Atun tu dtg sbb nk bwk akak ak g berubat lg, so smntra akak ak siap, tetiba dari luar aku dengar suara akak aku KUAT sangat, igtkn pehal, rupenye..

Setan tu sudah masuk dlm badan Atun, dia nk borak2 ngan akak aku, masa tu akak ak berdiri dpan Atun yg duduk kat kerusi dpn pc, kirenye pempuan Jalang tu berdialog ar, tp gune badan Atun, seram siot!! dia gelak2. tp yg ak igt antara dialog dia..

Bila akak aku ckp, "eleh, ko bukan nak bapak aku kan? ko nak dia balik sana, pastu ko nak biar dia mati kan??" pastu slmbe setan tu jawan, "memangla, aku bukan nak jaga dia, aku nak duit dia, bukan duit kau!" memang pukimak, even dlm seram2 camtu, ak bebulu btol..

Pastu dah lama sket, setan tu ckp "eh dah ar, ak nk balik la, dah la", pastu Atun betul2 lak ckp "dia dah chow', uih pagi tu mmg cannot gi ar, seram ar, ak mana biasa tgk org kene rasuk camtu, eeeee tobat ar.xmo dah tgk kalo buleh, heheh..

Memang apa yg disangka selama ni confirm ar, sbb kali ni kire cam dgr statement dari betin tu live ar, confirm dia nk duit je ye kekawan..bagus ke org camni? hmm..rasa cam nk bagi terajang je..

Pastu mlm esoknya, mlm jumaat, berlaku lagi peristiwa seram yg menyeramkan aku, masa tu sume yg ade kat rmh tu ngah baca yasin, wat tahlil sket, bile part baca ayat qursi, akak ak yg dok atas sofa tetibe baca yasin sambil buat mimik muka ejek2 sambil baca ayat qursi..

"Ahh sudah"-kataku dlm hati, dah la ambo takut smlm x abih lagi, pastu lak baca berulang kali, next time tu lak, dah suara garau cam jantan, pastu baca ayat qursi jerit2, lahabau betul, masa tu sume orang baca dengan nada kuat, x lama pastu akak ak kembali normal.

Dan ak yg baru pakai stokin sebelah kaki, besiap2 nak gi keje dgn perasaan takut dan seram, dan tepaksa ar suh abg ak teman ak turun lif, wakakakkaka, mmg xle blah ar masa tu, bile tgk cite hantu dlm tv ke bole ar gelak2, ni bile tgk dpan mata, bole nangis oo..

cite ni bersambung.ak ade keje skang ni, babai kawan2..salam

3 comments:

L25 said...

Alarr..xciter abesss
Cter jd xbesh klo tergntung!!!

Cikgu Nort said...

mana aci citer sekerat je jat..... aku nak baca lg....geram lak rs...huhuhuhu...hang byk2 sabaq ye Jat

Shimaks said...

sumpah scary!!!!!!!

Aizat's life © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates