Sunday, April 26, 2009

NEVER GIVE UP NEVER SURRENDER


"NEVER GIVE UP, NEVER SURRENDER"

Itu antara ayat yang disebut pengulas game Mu vs Tottenham tadi..ayat ni membuatkan aku raso sungguh bersemangat tatkala menonton game ni..korang ade usha ke? xde?? ok la aku cite ek..

Pada 1st half, Tottenham belasah Mu dengan 2 gol, Darrent Bent n Luka Modric adalah 'barua' yg score gol2 tersebut..tadi aku tengok game ni kat Seksyen 2 Wangsa Maju, kat kdai mamak yg benama Zatimanis ataupn 'Atiman' iaitu gelaran yg diberikan oleh kawan aku benama Shahrul..

So, lepas je nonton game final Piala FA yang dimenangi Selangor, aku dari Kg baru terus gi
Wangsa Maju..aku dengan jersey United kaler merah dan Shahrul a.k.a Sepet memakai jersey United kaler biru dengan nama 'Tevez' di blakang..

Kali terakhir kami tgk bola bersama dan pakai baju yg sama cam game tadi, MU mnang 3-0 ngan Chelsea dan time tu aku dpt rasakan malam ni akan ade LUCK sbb aku dan shahrul pkai baju yg aku anggap ade LUCK tadi,ala rilex ar..aku saje ckp cmtu, sbagai muslim, kita x bole pecaya bende2 camni, tp ni hanya pandangan aku..ok..

Tapi malang tidak berbau, minit ke 29 dan 32, Spurs bjaya score, hampeh.. aku sungguh frust dan aku mule bepikir, "mana pegi luck aku malam ni??" tapi pengulas game td mengingatkan aku, game tahun 2001, masa lwn Spurs gak, mu kene 3-0 masa 1st half tapi mnang 5-3..

Kagum? tidak?? kalo tidak, mungkin anda ada masalah otak..hehehe..that is superb.. and that is when "NEVER GIVE UP, NEVER SURRENDER" came on.. so here we go again n again and again and again..

United was really NEVER GIVE UP, NEVER SURRENDER..why?? Ronaldo n Rooney both had double while Berba my man score once, well..its a massive game, especially after we all knew dat Liverpool thrashed Hull city 3-1.. we were on top again but there still have Middlesbrough, Manchster City, Wigan, Arsenal, and Hull City..so there wont be a easy way..

Ape ni zat tulih omputih? hahah, saje berangan..mind my broken english ok?? hehe.. kesimpulanya, dalam apa jua perkara dalam kehidupan seharian, walaupun banyak musibah dan halangan, jangan pernah mengalah, NEVER GIVE UP, NEVER SURRENDER.. dan bangunlah dari kesusahan dan berusaha memperbetulkannya..lets go..

Take care, salam.. daa

2 comments:

Cikgu Nort said...

btol bro..."NEVER GIVE UP,NEVER SURRENDER"!! nila yg patut ada kat kita smua... aku tgok game ni gak.. pasal tu lpas je MU mng,aku tros letak komen kat hang.. Gelak besar la hang ye...

Unknown said...

erkkk...
psl bola ke...
emmm...
igt cite apa td...hehehehe
ske tagline never give up nver surrender 2...
=)

Aizat's life © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates