Friday, February 6, 2009

WAHAI BLOGGER SEKALIAN

Salam sejahtera duhai kawanan blogger yg hensem2 dan cantik2 sekalian.. jika anda pengunjung setia blog 'merapu' aku ni,korang akan perasan 'layout' blog ni dah bertukar wajah..xtau ar bagi korang lawo ke x, tp aku suke kaler merah, sebab kaler ni cantik dan kebetulan aku peminat susah mati(die hard fan) Manchester United..so aku pilih la kaler ni..

Tujuan aku pos entri ni bukan nak cite pasal kaler blog ni ye kekawan, aku cume nak bagitau, selain dengan penukaran layout ni, link2 blog kawan2 yang lain turut terjejas dan aku mungkin tak dapat letak link korang 100% macam sblm ni, jadi kepada sesiapa yang rasa link blog mereka 'tercicir' dan masih takde kat sini, sudi2 ar gitau aku ye..i dont mind..as long as u luv me..hahahha..bagitau ye..daa

18 comments:

JuiCe said...

mcm masuk umah baru..tahniah adik aizat..hehee

A.I.Z.A.T said...

heheh,umah baru ek?huhu,, time kasih akak juice;)

pEaCe said...

hey aizat!!
i cant read out la...got to highlight only can read..change the text color heheh..

Nurmala Mazlan said...

seb baik link akak ada..kalau tak...........huhu~~

= akak lom pos lagi..sabar ye..hehe~~ akak dapat no lan tu dari member2 masa belajar dulu gak yg masih contact ngan dia

Saya Adalah.. said...

wah berwajah baru.. hehe... cantik2.. Baru meriah... huhu tahniah2

GADIS yaya said...

letak hijau laaa! haha.

Frantic Finger said...

klu nk ijaw singgah blog aku.wahaha

GADIS yaya said...

kecoh ah fezza nih!

Cikgu Nort said...

jat... umah baru nih! ada apa2 ke? M.U la konon! ntah2 hang dapat awex baru time raya cinA ari tu! huahuahua

Unknown said...

hehehe aiman tak kesah.
Walau apa pon layout hang,
aku akan tetap setia mengunjungi
blog ni... meskipon aku menjadi
silence reader... kekeke.

p/s:- sorry lame aku tak datang sini.
sebok jer memanjang... biaser ar.

AzmanIshak.Com

A.I.Z.A.T said...

Kak Juice,time kash ucap tahniah, dan time kasih sbb slalu singgah sini..hehe

A.I.Z.A.T said...

Iris dear- dunnoe la dear, it happened to certain pc only..but others may find my blog just fine.. huhuu.take care dear

A.I.Z.A.T said...

Kak Mala-link akak msti ar ade, akak la yg paling aktif kat sini..hehe.. kak,sy memain ar tnya pasal kad tu.. huhu..tp thanks ar sbb nak bagi kad. hehe.insyaallah sy dtg..take care kak

A.I.Z.A.T said...

Detogti- cantik ek??time kasih ye bro..hehe.. keep in touch..huhu

A.I.Z.A.T said...

Yaya - eh bia ar i nk ltak ijau ke hitam legam ke..hehe..thanks yaya

A.I.Z.A.T said...

Frantic Finger - ha btol tu bro, sibok ar yaya ni kan..nk ijau sgt, gi ar padang bola.kehkehekeh

A.I.Z.A.T said...

Nort - umah baru ar beb,ok ke?? ko tau je aku suke MU ek?huhu.. raya cine?awek baru?? mana ade ar..aku saje tuka,kn tahun baru dah,huhu.. thanks bro.keep in touch;>

A.I.Z.A.T said...

Abg AzmanIshak - Tak kisah ye aiman?
hehe..xpe bro,wa tau lu sntiasa menjadi reader setia kat sini..

time kasih banyak diatas sume sokongan saudara..

xpe,aku paham ko bz..huhu.take care.

daaaaaaaaaa

Aizat's life © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates