Friday, August 19, 2011

Ramadhan ini




Salam buat semua,
Camne puasa korang semua? ok ke? aku harap semua ok la hendaknya. Aku tahu kita dah nak abih berpuasa, tapi aku harap, moga Ramadhan kalini membawa seribu rahmat dan keberkatan buat korang sekalian. Aku takde apa story nak update, takde cite 'Orang Bodoh', takde cite 'Psycho' dan takde story yang boleh meningkatkan dosa aku, ehehhehe.. anyway.. Di kesempatan ini, aku nak memohon ampun daripada sesiapa sahaja yang terasa mahupun tidak, sentap mahupun bentak - aku harap dimaafkan dosa dan salah aku, sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah swt, dan yang buruk itu dari aku sahaja..Selamat menjalani baki-baki terakhir Ramadhan yang mulia ini. :)


No comments:

Aizat's life © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates