Thursday, December 24, 2009

PESANANKU

Emm, sebelum aku teruskan entri ni, aku nak mintak maap banyak2 sebab mencarut secara maksimum dlm entri sblm ni, heheh.. aku ikhlas ni.. tapi aku mencarut carut tu pun ikhlas dari hati, turun ke jari dan langsung ke keyboard..

Kat sini, aku cuma nak bagitau, walauapapun yg aku tulis/cakap, aku xde niat untuk menghasut ke apa ke, aku cuma cerita sebab aku bengang, so aku nak kawan2 aku paham nape aku bengang, aku tak suh korang ikut style aku(aku tau korang tak camtu ok)..

Cuma, jangan salah anggap bila aku bercerita, kadang2 aku cerita dengan penyampaian yg meyakinkan sangat, hanya sbb itu mmg cara aku bercerita, tapi JANGAN IKUT MACAM AKU..
tak elok, harap korang paham..

Walaubagaimanapun, aku tetap ngan pendirian aku, aku TAK SUKA orang yg suka amik kesempatan atas kebaikan orang lain, orang yg tak pernah pikir perasaan orang lain, dan lebih2 lagi aku tak suka orang yg suka MENYUSAHKAN hati aku dan kawan2 aku..

Remarks* WALAUPUN KO DIBSARKAN DI PERSEKITARAN SAMPAH SARAP, TAK BERMAKNA KO KENE JADI SAMPAH', KALAU YE PUN KO IALAH SAMPAH, KO SAMPAH JE LA SORANG2, TANPA BUAT ORANG LAIN MENYAMPAH.." ..

SEKIAN dari AKU(wan aizat wan jaafar)

No comments:

Aizat's life © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates