Friday, March 6, 2009

Newcastle vs Man United

Gambar ni aku edit khas untuk korang..wakakakkakka

Newcastle 1
Lovenkrands (9)

Man United 2
Rooney (21), Berbatov (56)

4 March 2009 St. James' Park





Ok ok, jadi saingan liga perdana inggeris, EPL/Bpl season ni, bertambah hangat dengan team top 4 smua mnang dalam perlawanan masing2..jadi, team aku yang hebat lagi gagah ni pun takde la bagi chance sbb Liverpool, Chelsea n Arsenal sume dah menang 1 ari sblum tu. game ni start kol 3.45am(khamis-5 mac 09) dan aku tonton besama Komeng, Botak n Naz kat Pelita pada hari kejadian..United menang 2-1 setelah ketinggalan 1-0 seawal minit ke-9..huhu..jadi dengan ini, aku saje la nak tunjuk gambo 'meja' atau table kedudukan terkini liga sehingga arini dan Manchester United lead dengan 7 mata diatas Liverpool dan Chelsea, dan ironinya, team aku ade baki kurang 1 game lagi(saje gitau)


2 comments:

Nancy Edison said...

go MU..go MU...MU blh sapu semua 5 piala tahun ni..

YoYo said...

Glory Glory Man United..
Glory Glory Man United..
Glory Glory Man United..
As the REDS go..
Marching On! On! On!

UNITED we Stand..

Aizat's life © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates