Friday, January 2, 2009

Pergilah 2008

Salam maal Hijrah, Selamat menyambut awal Muharram kepada smua yang beragama Islam, kita sudah berada di 1430 hijrah, meskipun harini, 2 januari 2009, tahun baru kalendar moden, harap jangan dilupakan kalendar Islam.InsyaAllah..

Jadi,dah berlalu 2008,bermula 2009..syukur kerana masih diberi 'nafas' untuk terus bernyawa di bumi ini..bila diekanang kembali tahun 2008 yang lepas, banyak kenangan yang pahit berbanding manis, tak ada apa yang bagus untuk diingati, tapi kembali kepada lumrah, setiap yang terjadi pasti ada hikmahnya..tahun lepas aku secara rasmi tamat belajar di Kolej PTPL, Kl Sentral dan aku rasa takde ape pasal kolej yang aku nak ingat, takde yang indah, hanya sedih, kecewa dan gagal, semua bende pasal kolej,aku dah xnak ingat..aku x salahkan sapa2..zaman kolej aku bermula dengan ramai kawan, dan aku seronok, prestasi study pun ok ar, tapi tidak di akhirnya..dimana ramai yang kawan mula2,dah mula jadi lawan, so pegi la mampos.aku hidup lagi kot..kawan yg ingat, bolehla kira dengan jari2 sebelah tangan aku ni,tapi siapalah aku ni nak orang ingat slalu..so go to hell, pergi lah jahanam, aku dah tak heran..im better off alone.. tapi takde ar sume org aku fuck, lecturer ok.aku sayang sume lecturer aku.dorg slalu amik berat, aku xtau camne nak balas jasa dorang..tapi aku ingat dorang slalu, terutamanya puan shida, puan lalitha, madam elin, puan rohaza, cik sue, encik rahim dan ramai lagi ar,i love u guys forever and ever..hanya Allah swt dapat membalas jasa dan susah payah kalian..aku akan ingat sampai mati.
saya tidak pernah lupa..dan untuk kawan2 yang tersayang, time kasih sebab sentiasa berada disamping aku, susah dan senang.untuk mereka yang dulu ingat, tapi sejak dah ade boyfren trus lupa kat aku,lupa nombor fon aku,korang bolehlah pegi jahanam, dan takde apa yang aku ingat pun pasal korang,sebab mungkin esok..aku pun dah lupa nama ko..so blah ar..go away n stay away bitch..

Cite pasal tahun baru,mesti teringat pasal azam..azam aku tahun ni,lepas je bapak aku sihat, aku harap dapat bekerja dan kumpul duit,sbb dah lama aku rilex..dah 1 thn..tapi bile aku nak keje aritu,abah aku sakit teruk..so xpe la,ade lagi tanggungjawab kene pikul berbanding kumpul duit. harap kawan2 blogger sume doakan aku berjaya dalam hidup,berjaya sebagai muslim, berjaya sebagai anak,adik,pakcik dan menjadi yang berjaya di dunia dan akhirat.amin..sorry la aku mencarut,i didnt meant to..it just de way i am..blame all on me..daa

6 comments:

GADIS yaya said...

yaya tak ada azam ouh. haha. ;D weh! comment blog yaya.

Nurmala Mazlan said...

alhamdulillah...
thn 2008 x banyak kenangan pahit utk dikenang..kebanyakkan nya berjalan spt dirancang..alhamdulillah..harapnya 2009 jugak begitu kan?

Anonymous said...

ellina here...
slmt thn br aizat..

A.I.Z.A.T said...

utk yaya-nape xde azam?eh i da comment.bnyk ek gmba gray,u gi ek??

utk kak mala-alhamdulillah, moga 2009 menjadi tahun yang lebih baik. time kasih kak..harap akak pn sama ok gak thn 09 ni..slamat berumah tangga kak..

utk elina..slamt thn baru gak, take care;>

Geek @ Kedai.TV said...

Selamat tahun baru bro..

azrin @ www.azrin.net

z.a.r.a said...

salam...

ouhh...penah study kat ptpl kl sentral ek? sebenarnye nk tnye pndapat ko, aku bru terpikir nk smbung kat sane...

so ok x study kat stu? aku seram weii, td jmpe satu blog ni, bnyk gilerr komen2 negatif psl ptpl...

:)

Aizat's life © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates