Wednesday, October 22, 2008

SMS dari Abah

SMS dari Abah..Wah, dah macam tajuk cerpen lak ek..hehe..gurau jek..Seperti sedia maklum hari jadi aku ialah pada minggu2 lepas, 12 oktober, hari ahad..maka seperti biasa, adalah kawan-kawan yang selalu 'ingat' kat aku dan yang merasakan aku ni penting dalam hidup dorang, hantar sms ucap selamat harijadi..terima kasih semua..heheh..tapi seperti biasa, ada jugak yang konon kawan, tapi tak ingat birthday aku bile, so korang boleh gi jahanam, terus terang je aku cakap..hehe..Yang ingat tu bagus ar, yang taktau tu takpe ar, ada gak kawan yang baru kenal, itu tak kisah ar kalo xtau, ini yang tiap2 thn bday dia aku ingat, birthday aku ko lupe..boleh blah ar!! yang tak penah nak ingat tu, sendiri mau ingat la ek..aku bukan mintak hadiah harga ribu-ribu ar, aku tak hingin ar duit ko..tapi apalah salahnya ko membazir 15sen anta sms kat aku..tu dah cukup buat aku happy..tapi aku tak paksa.itu ko punye pasal, cumanya lepas ni, dah boleh ar aku delete je nombor fon korang dalam hp aku sebab takdo guno eh simpan, buat penuh memory fon je..

Tapi hari isnin, 13/10/2008, jam 9.29am aku dapat sms yang mana mulanya aku xtau sape, tapi dah baca, aku tau abah aku yang kirim sms tu..terharu betul aku..orang lain pun anta sms gak, tapi yang ni 'special' sebab aku pun dah tak ingat bile kali terakhir abah aku wish birthday aku, memang aku tak ingat, mungkin last tahun 1994 camtu ar..oh ye, aku tak tinggal sama ngan abah aku dari tahun 1990..dan sms dari abah aku, Wan Jaafar Wan Zaharin pagi isnin lepas adalah 'hadiah' yang terbaik aku dapat tahun ni dan yang paling akan aku ingat sampai bila2..thanks abah

And so, ini lah kandungan sms yang aku dapat..

Sempena hari lahir Aizat hari ini
Abah doakan moga Allah SWT memberi rahmat,
Dipanjangkan umor, d'murah rezeki ke atas anaknda,
Walaupun kita berjauhan,
Namun kasih sayang abah tidak pernah padam kpd anaknda semua

7 comments:

Nurmala Mazlan said...

sedihnya baca sms tu..
birthday aizat sama ngan kawan akak la..

A.I.Z.A.T said...

sedih gak ar..hehe..
yeke sama?sape?hehe..wish die happy blated bday ok?

Anonymous said...

sungguh terharu wahai temanku....-komeng..

Unknown said...

ye mmg best kalau ada org ingat bday kita, wish smua kan
tapi kalau takde yg ingat nak buat camne, terima je lah
selalu kwn2 rapat je yg ingat
adik beradik pun blum tentu

biar lah, tak payah la kita nak terasa sgt2
kalau akak biar kan je

A t i Q a h said...

Happy belated birthday ye Aizat.

(err..macam panggil nama adik sendiri jeh. :P)

Terharunya dapat SMS dari abah.

(¯`·.¤º°•O(CiNta VS BeNci)O•º¤.·´¯) said...

mmm...klo sy pn..mmg terharu giler ngan msg 2...nway..epi belated birthday k...

»Mrs Bintang« said...

adihhh!! hatiku tersentuh gi...sayuu jee hati aq baca edisi post kmu ni...terutama bab sms dari ayah kamu tu zat.."apapun heppy besday 2 u.."

Aizat's life © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates