Tuesday, April 8, 2008

BACKGROUND OHH BACKGROUND-MESEJ UNTUK MEREKA YANG EMAIL GAMBAR

hi kekawan..sayalah aizat..bukan Zihfi 'baik punya'..ish..agak lama saya x update blog saya yang sangat suram ni..bukan apa, hard disk pc saya buat hal..cam tahpape ar idup saya tanpa pc korok yang tersayang nih..eh,berbalik kepada niat saya tulis 'post' nih..saje nak gitau terima kasih yang amat sangat kepada sume yang telah send gambar kat saya, yang bukak blog ni dan jua mereka yang tau tentang kewujudan blog ni tapi x penah nak try bukak(ko siap la nati-hahah;p).. meriah sungguh email saya yang dihujani(bukan band Hujan) pelbagai email yang kebanyakkannya anta gamba(dah memang blog ni untuk edit gamba,mmg ar org anta gamba, xkan anta power supply lak).. "AKAN TETAPI" kepada sesiapa yang ada hantar gambar, sila beritahu nombor background yang anda(baca blog saya selanjutnya dan pilih mengikut contoh sampel yek) mahu kerana saya tak tahu camne nak edit..sebab anda TIDAK beritahu.. jadi kesimpulan daripada 'contengan' ini ialah sila tulis background pilihan beserta attachment gambar anda..INGATlah wahai umat-umat blogger!! attach sekali gamba awak ek..heheh.."awak" ek bukan "awek"..YE, perkhidmatan awam ini masih PERCUMA/FREE..hip hip,hooray..tapi sorry sangat kalau lambat. lately ni dah ar pc buat hal..slow sangat2 pastu lak sibuk ngah nak interview kerja..p/s-Jai, den nak tanyo nih..sapo Dazz tuh??heheh

No comments:

Aizat's life © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates