Saturday, August 18, 2012

Aidilfitri 2012



Salam Aidilfitri buat semua rakan-rakan Muslim diluar sana, dan dikesempatan ini, saya ingin memohon sejuta kemaafan zahir dan batin daripada semua yang mengenali diri ini, samada kesalahan saya itu sengaja mahupun tidak, saya mohon segala ampun dan maaf kerana saya bukan insan sempurna.Moga anda semua berbahagia beraya di bulan Syawal ini. 

Aku seperti biasa, beraya di kampung halaman tercinta iaitu Kampung Baru, Kuala Lumpur, huhu, tapi buat yang pulang beraya di kampung, berhati-hatilah dijalan raya, ingatlah orang yang tersayang. Jangan jadikan highway sebagai litar F1 mahuoun Grand prix dan sampaikan salam kat awek-awek (cun) kat kampung korang semua ye..SALAM AIDILFITRI

No comments:

Aizat's life © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates