Thursday, September 9, 2010

AIDILFITRI


Ingat tak masa ko ejek2 aku, cakap aku bodoh la ape la, pastu bile ko janji nak jumpe aku, last2 minute ko cancel, pastu ko siap off phone, pastu ada skali tu ko maki2 aku, pastu menyusahkan aku, nak itu nak ini, pastu taknak jumpa aku untuk lepak2, mengumpat aku belakang2 aku even pastu kalo ko ade hal, aku gak yang tolong kan?

ingat tak masa ko taknak tolong aku bila aku ada hal? ingat tak bila aku sms even sms mintak maaf masa hari raya pun ko tak reply? masa birthday ko, aku wish, kadang2 aku bagi kad, tapi masa bday aku, ko tak sms 1 haram jadah pn. ingat tak masa ko boring xde kawan, aku gak yang lepak ngan ko..

tapi bile aku boring, ko tak penah ada, aku selalu nak jumpe ko, tapi cam biasa ar..ko pnah ke nk jupe aku? ingat tak ko call aku pepagi buta hanya sebab nk tau result bola ataupun tanya MU main channel bape? dan banyak lagi la yg korang menyusahkan aku dlm khidupan seharian..tapi..

Aku maafkan semuanya, semua salah silap sempena hari raya yg mulia ni.. dan begitu jua sebaliknya, aku pn nak mintak maaf atas segala salah silap..

p.s - kepada mereka yang memandu pulang ke kampung pada musim perayaan ini :

"JANGAN KERANA MAHU 'CEPAT SAMPAI', KORANG 'CEPAT MATI', JADI, PASTIKAN ANDA BERSABAR KETIKA MEMANDU, MUNGKIN NYAWA ANDA DAN ORANG LAIN TIDAK AKAN TERKORBAN"


Selamat hari raya maaf zahir tanpa batin ye kenkawan..Salam

yang benar : WAN AIZAT WAN JAAFAR

No comments:

Aizat's life © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates