Thursday, November 27, 2008

5 'Ada' yang tak patut ada..

1-Ada handphone mahal2 ,tapi tak penah reply sms pun takde guna..

2-Ada duit banyak pun,tapi kalau kedekut lagi ar teruk..

3-Ada muka cantik, tapi perangai macam hampeh..takdo guno gak

4-Ada banyak laki kat malaysia ni,tapi kalo becinta ngan pengkid pun.kire xde maruah la.laki gay pun sama..

5-Ada beribu kawan,tapi kawan yang baik dan selalu bole susah snang sama2 ade sorang je.buang karan jek..

4 comments:

GADIS yaya said...

best gila. ahhaha!

»Tä§häbellä« said...

nak tauu...dia sahabat sejatike x..tengok time kita susah dia ada jengok kitaa kee x...kekadang yg kita anggap musuh lak datang mendekati kita..dunia2 hihihi..

Dayu said...

biasa lah
kita ni kan lupa dan mungkin jugaa saja buat2 lupa..
*ke kedekut dan tak bersyukur nama nya tu*

ELeEa said...

So...jgn ada kwn baek...xsakit ati...bila dia ssh pun kita jgn r gi tgk dia...manusia ni bkn sllu igt org laen pun aizat...
* yg baik ikut...yg buruk jgn...tpulang! =)

Aizat's life © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates